U D S A L G / N E D S A T
Jesus ønsker at frelse kristne - af Rob Bell

Jesus ønsker at frelse kristne - af Rob Bell

49,95 DKK 169,95 DKK


- et manifest for kirken i eksil

Varenummer: 9788770680288

"En kirke på vores egn udvidede med en bygning til mere end 100 millioner kroner. Den lokale avis bragte næsten samtidig en forsideartikel, som afslørede, at hver femte indbygger i vores by liver i fattigdom."

Denne bog handler om disse to tal.

Jesus ønsker at frelse kristne er en bog om tro og frygt, rigdom og krig, fattigdom, magt, sikkerhed, terror, bibler, bomber og national utryghed.
Det er en bog om tomme riger og den sandhed, at vi alle er præster; den handler om undertrykkelse, besættelse, og hvad der sker, når kristne støtter, opmuntrer til og deltager i netop de ting, som Jesus kom for at sætte mennesker fri fra.

Det er en bog om, hvad det betyder at være en del af Jesu kirke i en verden, hvor mennesker flyver store fly ind i bygninger, mens andre kører til købmanden i biler i millionklassen.

"Det er lang tid siden, jeg har læst en bog, der har givet mig så meget fornyet håb i Kristus, passion for Guds rige og længsel efter, at mennsker oplever et møde med Kristus. Jesus ønsker at frelse kristne vil tale til dit hjerte og din forstand. Du bliver taget med på en rejse, hvor tingene bliver vendt op og ned; en rejser, hvor du bliver udfordret til at se dig selv i øjnenene, og hvor du bliver mere og mere begejstret for Jesus og hans rige. Læs den, hvis du tør!"
Thomas Willer, præst i København

224 sider paperback

Kunder der har købt dette produkt har også købt